problem med en anden

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej

det er sådan jeg har skrevet en del med en ind fra amino om jeg har taget hans ide til min hjemmeside?. jeg har dog ikke været på amino i snart 1 mrd. og det er ca 14 dage siden jeg snart på den mebe. så log jeg på i går og skrive til ham, og så sagde til mig at jeg tog hans ide og han vil gøre alt for at jeg blive smide af google pga at jeg tog hans ide? og han mener at han skal have penge for min side?.


Så vil jeg lige høre om i har nogle ide eller kan hjælp mig med hvordan jeg skal forhold mig til den her sag?..

Jeg kender ham sådan rigtigt,. men vi har miste kontakt på facebook og andre steder efter som han siger jeg har taget hans ide?.

Så er det meget sjovt at det er 18 dage siden at jeg ligesom start på opgaven, men jeg har ikke snakke med ham i ca 1 mrd der omkring,. og jeg har lige fundet ud af det var jer jeg tog snakke med omkring hvad i synes om det?.

http://www.udvikleren.dk/forum/39174/forslag-til-side/side2/


Skal jeg slet det og drop det og finde på noget andet eller skal jeg bare lade ham være i fred?.


Altså jeg har ikke lyst styr på alt det der med love og ligne selvom jeg er vagt men det er noget helt andet vi snakker om der.

Det er nok også grund til at jeg er gået lidt i stå med siden at han siger jeg har taget hans ide omkring siden.

Håber du kan hjælp mig :)



Indlæg senest redigeret d. 14.12.2012 01:29 af Bruger #17136
Hvis du ikke har skrevet under på noget.. så har han ikke noget på dig ;)


det har jeg ikke, og det er kun mig som ejer siden :)

altså det kan godt være at man ser nogle ide på nette men jeg laver dog dem ikke ligesom dem, altså jeg laver noget noget om eller give den anden farve eller ligne.



Held og lykke

Det er heller ikke en dårlig tilgang at tro på ham, men det betyder ikke at du ikke skal have en aktion du kan reagere på. Som sagt hvis han mener det så vil der komme noget formelt, for en advokat eller anden instans kommunikerer ikke igennem ens klient og vil altid være skriftlig for at kunne dokumentere du er blevet informeret om de forhold de vil anklage dig for.

Du kan roligt lave alt du vil og nyde arbejdet alt det du kan :)



Held og lykke

Det er heller ikke en dårlig tilgang at tro på ham, men det betyder ikke at du ikke skal have en aktion du kan reagere på. Som sagt hvis han mener det så vil der komme noget formelt, for en advokat eller anden instans kommunikerer ikke igennem ens klient og vil altid være skriftlig for at kunne dokumentere du er blevet informeret om de forhold de vil anklage dig for.

Du kan roligt lave alt du vil og nyde arbejdet alt det du kan :)


Tak for hjælpen!



<< < 12 > >>
t