feedback på min side

Tags:    feedback

<< < 123 > >>
Hej med jer / dig


Jeg kun godt tænke mig noget feeeback, jeg ved godt der er stavefejl på siden og jeg skal nok forbedre det . Men jeg vil gerne gøre hvad du mener om siden ??

Dog har jeg ikke fået lavet mobil siden/app helt færdig jeg skal have tilpasse efter hvor stor mobil er ;) og den skal kun køre til iPad og osv skal også være til de andre mobil og man skal bestemme. Om man vil være på den stor side eller mobil side ;)

Dog ved jeg godt at jeg IKKE har lavet så mange artikler på siden men det håber jeg på kommer efter det nye år hvor jeg laver flere ting

Det vil være super hvis du kun hjælp mig med stavefejl eller ligne

Jeg håber i giver en bedømmes på min side



Indlæg senest redigeret d. 29.12.2012 15:27 af Bruger #17136
Jeg kan ikke nå og læse hvad der står på billederne i slideshowet.
Måske bedre at vælge ét billede tilfældigt også vise det kun.

Designet ser rigtig godt ud og mottoet "Programmering for dig" er rigtig godt og logoet er godt lavet.

På forsiden står "Forside - Mebe.dk - Velkommen til Mebe
Læs om mebe.dk

Forside - Mebe.dk - Velkommen til Mebe..."... det virker lidt mærkeligt at det står dobbelt. En gang skulle være nok.

Menupunktet "Information" er et dårlig navn. Det er bedre at skrive hvad det er for information.

Jeg syntes stadig du skulle have den kode du skriver i videoen i en syntaxhighlighterboks så folk hurtigt kan kopier koden.

Og når du sidder og skriver PHP kode så behøver du ikke have en HTML skabelon som du har i dine videoer.

I artiklerne der ville jeg så havde placeret videoen øverst og artikel teskten under videoen. Det er typisk videoen man gerne vil se så det er godt at den er øverst så man ikke skal scrolle så meget.

Peg mikrofonen lidt væk fra udpustning fra mund og næse så der ikke kommer pustelyde.

Jeg kan ikke lide at der skal være reklamer.

Også syntes jeg der skal være mere kode... altså der er jo ikke noget kode man kan kopier, der er kun 2 videoer men det kan man jo ikke kopier koden fra.



Overveje at give slideshow lidt længere live tid ;)

Tak for ros til design og ligne ;)

Grund til at jeg skriger det 2 gang det er pga så kan google bedre lidt det hvis de kan finde titlen og ligne på siden også så kan google godt lide det men jeg synes og det ser grimt ud men hvis det bare kan give mig bedre adgang til siden så må jeg lige gøre det i noget tid. Men jeg vil nok tag det væk.


Skal jeg såp skrive "info om mebe". Men titler og url bliver nok stadig information fordi ellers bliver google forvirret da google webmaster tool har givet mig 114 fejl med links og ligne som jeg ikke forstå hvorfor ;) skal have kigget på hvorfor jeg har så mange fejl på siden når det er ?? .


Grunden til at jeg ikke har kode box lige nu og her. Det er fordi jeg synes kun det har give problemer når jeg skulle ligge det ind i databasen så vil den ikke lave ny linje til kode . Så når jeg skal have kode til så skulle jeg gå ind i databasen hver gang og gøre det .


Forstå ikke lige helt det der med html ??

Vil overvej at flytte video til toppen

Jeg vil arbejde på mic så der ikke komme til at ske igen


Overvej at tag dem væk reklamer. Kun jeg ikke bare have et link til en side hvor kode stå skrevet ?? Eller skal jeg selv have det på siden ??. Men hvis jeg skal have video i toppen så der efter tekst og derefter kode fra video have du tænkt dig sådan ?? Kan du bedre lide det på den måde ??



Står der nogen steder at google indsekser din side bedre hvis du skriver det samme 2 gange ?

Du burde vel først tænke på dine brugere (menneskerne) og derefter søgemaskiner.

Når du tit laver om på dine sider så kan det være derfor du har dine 114 fejl i webmaster tool, du kan muligvis rydde fejlene hvis det er nogen gamle der ikke gælder mere.

Angående HTML så hvis du kigger i dine 2 videoer der har du skrevet doctype html body osv. Det er der jo ikke nogen grund til når du vil forklare hvordan PHP virker. Altså så ville det være bedre kun at have PHP kode. HTML koden skal jo ikke bruges til noget i de 2 videoer.

Personligt syntes jeg det er bedst med en syntaxhighlighted boks med koden. Men du kan også lave en fil som folk kan downloade, eller at du skriver koden i en boks uden highlight eller et link så koden kommer på en side for sig selv.

Men prøv også og kig på andres hjemmesider og se hvad du selv syntes er godt så kan du tage de ting som du syntes virker godt.

For eksempel det med at videoen skal være øverst så man ikke skal scrolle ligesom på youtube det syntes jeg er rigtig godt.

Prøv også og placer et ikon ud for hver artikel.
For eksempel ved hver artikel som hanlder om PHP bruger du php.png.
Og hvis det er en HTML artikel så brug html.png osv.



Hvad mener du med det første ??

Ja det er rigtigt nok. Det skal jeg nok gøre ;)


Ja okay jeg vil klart lav den om og kigge på det og forbedre det da.

Det kun være at jeg skulle have video første der efter tekst og så et link til hvor man kan hente filenerne
Jeg tænker lidt ligesom nemprogrammering.dk men bare på min måde altså video og tekst og link til st hente ;)

Kan godt se hvad du mener med det ;)


Jeg få et php icon på .. :)

Tak for feedback og det er klart noget jeg vil kig på ;)



Du skrev at google bedre kan lide det hvis du skriver det 2 gange.
Det står vel ikke nogen steder.



Altså måske du skal have lidt mere afstand mellem afsnittene, da jeg synes det står lidt for tæt.

Stavefejl er også et generelt problem, men det er du jo selv opmærksom på :)

Generelt ideen med siden og opbygningen synes jeg er fin (lidt blogagtig). Men synes også at Information skal omdøbes til f.eks. Om siden.

God fornøjelse med siden :)



Nej mener er at den skal mest blive kendt som mebe.dk

Altså måske du skal have lidt mere afstand mellem afsnittene, da jeg synes det står lidt for tæt.

Stavefejl er også et generelt problem, men det er du jo selv opmærksom på :)

Generelt ideen med siden og opbygningen synes jeg er fin (lidt blogagtig). Men synes også at Information skal omdøbes til f.eks. Om siden.

God fornøjelse med siden :)


Hvad mener du helt med blogagtig ?? Skal der en border til og få dem adskille??

Skal jeg ikke bare tag information over til om mebe??


Dog er jeg ordblind













Indlæg senest redigeret d. 29.12.2012 19:57 af Bruger #17136
Nu er det selvfølgelig min personlige mening. Jeg synes at hjemmesiden er meget plan og grå og trist at se på. Logoet er intet sigende og ingen billeder som kan leve siden op.



Overveje virkelig også at find en ny baggrund



On facebook:
"This page can't be seen by the current user. Please check page privacy and visibility settings."

Hvorfor er der så meget tekst på din forside man skal læse?
Lav punktform, kolonner, opstillinger, leg med fonts og farver og minimer teksten til dit absolute budskab - kort og præcist.

Artikler
De er meget skjult, og virker mere som om du er ude på at tjene penge på reklamer end sitet.
Det er svært at se hvad der er titel på din artikel og beskrivelse.

Men er blevet meget meget bedre.



Indlæg senest redigeret d. 29.12.2012 23:46 af Bruger #17215
<< < 123 > >>
t