feedback på min side

Tags:    feedback

<< < 123 > >>
Hej med jer / dig


Jeg kun godt tænke mig noget feeeback, jeg ved godt der er stavefejl på siden og jeg skal nok forbedre det . Men jeg vil gerne gøre hvad du mener om siden ??

Dog har jeg ikke fået lavet mobil siden/app helt færdig jeg skal have tilpasse efter hvor stor mobil er ;) og den skal kun køre til iPad og osv skal også være til de andre mobil og man skal bestemme. Om man vil være på den stor side eller mobil side ;)

Dog ved jeg godt at jeg IKKE har lavet så mange artikler på siden men det håber jeg på kommer efter det nye år hvor jeg laver flere ting

Det vil være super hvis du kun hjælp mig med stavefejl eller ligne

Jeg håber i giver en bedømmes på min side



Indlæg senest redigeret d. 29.12.2012 15:27 af Bruger #17136
Lyder mærkeligt at den ikke virker hos dig hmm

Jeg vil klart tag dem væk da ;) jeg ønsker ikke følge skal tænke sådan om min side ;)

Har du lyst til at hjælp mig med at gøre min forside tekst mere sådan som du siger vil det være super af dig ;)

Men tak jeg har taget meget ved lærer fra sidste da ;) og jeg har også brugt www.woorank.com til at hjælp mig det mest af vejen



Jeg syntes altså logoet og baggrunden er rigtig godt så det ville jeg ikke ændre.

Jeg syntes du skulle fokuser på det der er under menuen.

Der er et eller andet med fonten eller teksten er for tæt eller noget.



Ja og så de reklamer skal væk ;) men altså det i content skal jeg kigge mest på ;)



Det er din side så det må du selv lave og er også det du lærer mest af.
Find sider som din egen og ser hvad der har gjort som er fedt.



Det er din side så det må du selv lave og er også det du lærer mest af.
Find sider som din egen og ser hvad der har gjort som er fedt.


Den forstå jeg ikke lige helt hvad mener du helt???


Eidt

Når ja men det er altid ret med noget feedback på ens side så man måske kan forbedre den og alt det under menu skal jeg forbedre tekst. Og indhold til min artikler og forbedre video og ligne og tag reklame væk..

Det er okay du ikke vil hjælp mig men jeg skal nok kigge på at forbedre det og gøre det mere kort

Svar eller skrive hvis der var noget mere ???



Indlæg senest redigeret d. 30.12.2012 22:36 af Bruger #17136
Han mener kig på andre sider som skriver om PHP osv og se hvad du syntes der er fedt og brug det på din egen side.

For eksempel syntaxhighlighterboks.





Han mener kig på andre sider som skriver om PHP osv og se hvad du syntes der er fedt og brug det på din egen side.

For eksempel syntaxhighlighterboks.



Ja okay men jeg overvejr at sæt et billede på når jeg har skrevet en artikel og en download ting.
Skal man kun download file/kun hvis man er bruger på siden. Det er nok den måde jeg vil at bygge det på, så jeg kan se det er kun de som er mellem af side. Og giver dem mulighed for at download og hente kode fra siden.

Du må lige sig til hvis du ikke kan se hvad jeg mener


Men ejeg vil klart ligge video i toppen og her fra efter tekst og download mulighederne for mine brugere

Spørger hvis der er noget du vil vide eller ligne da



Jeg tror din hjemmeside vil have godt af at du tog og gennemførte vores råd ét af gangen.

Det er ligesom om du får en masse råd men der sker ikke rigtig noget med din hjemmeside også næste gang du spørger har du lavet lidt rettelser men får de samme råd igen.



Jeg tror din hjemmeside vil have godt af at du tog og gennemførte vores råd ét af gangen.

Det er ligesom om du får en masse råd men der sker ikke rigtig noget med din hjemmeside også næste gang du spørger har du lavet lidt rettelser men får de samme råd igen.


Jeg er desværre ikke hjem så har ingen mulighed for at ret min side. men det vil blive ret for i morgen eftermiddag altså efter ved 17 tiden :) så har jeg mulighed for at ret og tilpasse efter alle jers råd til min side.

skal jeg bruge youtube video eller skal jeg bruge html5 video i stede for og bruge noget af de trafik som jeg har på min server/bruger hos webhotel.


Tænker lidt at upload det til html5 video :) i stede for at have det på youtube hvis du/i kan følge mig :D Grund til at jeg vil have det på html5 video så skal man have en bruger få at kun se video hvis man har en bruger på siden. og hvis man ikke har en bruger på siden skal det ikke være muligt. :)



Indlæg senest redigeret d. 31.12.2012 16:31 af Bruger #17136
Om du bruger youtube eller ej er mindre vigtigt men man kan jo sige at når du har dem på youtube så kan flere folk se dine videre også kan du skrive link til din hjemmeside også får flere til at opdage din hjemmeside på den måde. Også kan folk skrive kommentar til din video og sådan.



<< < 123 > >>
t