Feedback på siden

Tags:    feedback

Hej

Jeg har fået love til at bygge hjemmeside til mit lokal brandvæsen,

De har godkendt det.

jeg vil høre jer om i har nogle ide til hvad jeg måske kun forbedre eller andre ting som jeg skulle overvejer at kigge på?.

(Ved godt omkring det link som er på at "Bliv en af os" virker ikke da den gå tilbage til forsiden det er fordi der intet er skrevet endnu.)

- tænker lidt på at tag network væk og ligge dem helt ned i bunden af siden.
- Søg mulighed på hele siden, kun hvis man er log ind eller skal alle have mulighed for det?
- Lave log ind op i toppe af hele siden så man kun skulle tænke på toppen.
- Skrive noget information på Kontakt siden?


håber du har nogle fed forslag til hvad jeg måske kun forbedre på siden?

Kunden har godkendt siden så må det være sådan men jeg vil gerne bygge lidt mere på den!.

SE HER



Ser udemærket ud. Dog lidt ironisk at forsiden er den side der er mest tekst på.. her står teksten alt for samlet hvis du spørger mig.

I stedet for bare at have billeder under køretøjer, så kom med nogle oplysninger. Det er meget mere interessant end et billede vi kan se på alle nyhedsmedier alligevel.

Galleri staves med i - lad for gud skyld være med at blande dansk og engelsk på den måde.

Din Google Maps skal der pilles ved. Fin funktion at man kan se adressen og placeringen på kortet, men skal selv "arbejde" for at få lov at læse hele adressen.

Hvorfor skal alle ikke have lov at søge?



Ser udemærket ud. Dog lidt ironisk at forsiden er den side der er mest tekst på.. her står teksten alt for samlet hvis du spørger mig.

I stedet for bare at have billeder under køretøjer, så kom med nogle oplysninger. Det er meget mere interessant end et billede vi kan se på alle nyhedsmedier alligevel.

Galleri staves med i - lad for gud skyld være med at blande dansk og engelsk på den måde.

Din Google Maps skal der pilles ved. Fin funktion at man kan se adressen og placeringen på kortet, men skal selv "arbejde" for at få lov at læse hele adressen.

Hvorfor skal alle ikke have lov at søge?


Hvad tænker du at jeg skal gør med teksten?

Åååhh ja det er da klart et forslag jeg vil gå videre med altså lidt information omkring køretøjet altså hvad den hedder og hvilken model det er osv? eller hvad?

Det vil blive rette omkring at lave det om til galleri med i :) (ER FIXET NU)

Omkring det med google maps arbejder jeg stadig på at få det fixet :)

Jeg skal lige finde ud af hvor meget man skal kun søg efter :)



Hvad tænker du at jeg skal gør med teksten?

Mere luft i teksten. Specielt mellem de to afsnit. Måske du skal overveje at lave en "Om"-side til det meste af teksten, og simpelthen erstatte det med et eller andet godt billede? :)

Åååhh ja det er da klart et forslag jeg vil gå videre med altså lidt information omkring køretøjet altså hvad den hedder og hvilken model det er osv? eller hvad?


Ja f.eks. model, årgang, hestekræfter, udstyr, lastevner osv.

Omkring det med google maps arbejder jeg stadig på at få det fixet :)


Mener det er forholdsvis nemt at bestemme hvilket område af kortet der skal vises - altså i stedet for at centrere på stationen.




Indlæg senest redigeret d. 23.04.2013 14:06 af Bruger #16372
Hvad tænker du at jeg skal gør med teksten?

Mere luft i teksten. Specielt mellem de to afsnit. Måske du skal overveje at lave en "Om"-side til det meste af teksten, og simpelthen erstatte det med et eller andet godt billede? :)


Ja okay, Men De siger til mig at de ikke vil have en side "om" side. da de heller vil have at der kommer mere luft ved teksten så.. men jeg kan ikke lige husk hvad Css er til det? hmm

Åååhh ja det er da klart et forslag jeg vil gå videre med altså lidt information omkring køretøjet altså hvad den hedder og hvilken model det er osv? eller hvad?


Ja f.eks. model, årgang, hestekræfter, udstyr, lastevner osv.


okay Tak :) arbejder på det lige nu!

Omkring det med google maps arbejder jeg stadig på at få det fixet :)


Mener det er forholdsvis nemt at bestemme hvilket område af kortet der skal vises - altså i stedet for at centrere på stationen.


Skal nok kig på det :)




Personligt synes jeg at forsiden ser lidt for rodet ud.
Det ligner lidt at du har taget lidt for meget og presset det ind på forsiden.

Og hvorfor er deres logo placeret hele 3 gange på forsiden, er 1 ikke nok?



Personligt synes jeg at forsiden ser lidt for rodet ud.
Det ligner lidt at du har taget lidt for meget og presset det ind på forsiden.

Og hvorfor er deres logo placeret hele 3 gange på forsiden, er 1 ikke nok?


Ja okay, Men den ny version som jeg har lavet er der kun 1 men den er første færdig på søndag nok :)



t