Fremvise fejl i php - jquery

Tags:    jquery php

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren.dk

det er sådan at jeg har fået hjælp en af god ven til noget jquery.

Det som jeg tænker at den skal gøre det er at klik man på submit knappen så hvis tekst indhold via post er tomt så skal den komme frem med en fejl og efter noget tid gå væk igen altså det er ligemeget med tiden lige nu bare sådan at jeg kan se det virker.

Jeg har tilføj:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Fold kodeboks ind/udPHP kode 



dog skal det lige siges at .tekstStatus gå længere nede af hvor der er noget mere kode til resten af siden. men det ikke så vigtigt.


Når jeg klik på submit så hvis tekst er tom skal den kom frem med fejlen.
Der sker intet overhovedet. der sker kun noget når jeg ligger det ind i databasen men det er ikke det jeg ønsker lige nu. jeg vil bare gerne have "fejlError" frem og fortælle brugeren at der er fejl i indhold.



Håber at du kan hjælp mig frem til hvad problemet er og hvor det ligge henne?



11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du skal stadig have linket til jquery ellers vil din javascript ikke fungere som den står der.

Men dit javascript og dit html passer heller ikke helt sammen. Din ven har lavet det meget dynamisk på den måde han har lavet det på. hvor du kan bruge flere input felter og hvor hver input felt skal pakkes ind i en div. og det har du ikke lavet i dit eksempel.


Så med andre ord sige du til mig at jeg SKAL have link til jquery,

og Du siger til mig at mit html og jquery passer ikke sammen så det er derfor det ikke virker som det skal?. er det rigtigt forstået?

Jeg vil bare være på den helt rigtig sted og sikker på at jeg forstår det 100% :)

EIDT.

Jeg har tilføj
Fold kodeboks ind/udJScript kode 


jeg prøver at kigge på html og jquery :)



Indlæg senest redigeret d. 30.07.2013 14:37 af Bruger #17136
<< < 12 > >>
t