Bedste Web-Editor

Tags:    php html5 css3

<< < 123 > >>
Hej alle.

Jeg er langt henne i mit grundforløb og er ved at begynde at kode noget php. Jeg har hørt at Dreamweaver CS5 ikke er rekommanderet til at kode php i. Har så hørt at Netbeans skulle være godt?

Hvad har i koder erfaring med?
Hvad ville i helst bruge?
Hvad bruger i?

Planen er at jeg skal bruge den nye client til all-around kodning.
Jeg har støttet mig meget op af Dreamweaver, men synes at det mangler nogle understøttelser som CSS3 og nogle få PHP ting.

Håber at nogen kan hjælpe :)

Mvh. Morten Christiansen



23 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Morten,

Tillad mig at anbefale TSW WebCoder (http://www.tswwebcoder.com/), ikke blot fordi jeg selv har lavet programmet men også fordi jeg bruger det dagligt til de formål du beskriver, med stor fornøjelse :). Giv den et forsøg, du kan prøve programmet gratis i 30 dage.

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 21.08.2013 16:20 af Bruger #1
Hej Morten,

Tillad mig at anbefale TSW WebCoder (http://www.tswwebcoder.com/), ikke blot fordi jeg selv har lavet programmet men også fordi jeg bruger det dagligt til de formål du beskriver, med stor fornøjelse :). Giv den et forsøg, du kan prøve programmet gratis i 30 dage.


Hej Kasper.

Jeg må desværre takke nej :)
- Leder ikke efter en løsning der koster penge.

Jeg har brug for noget open source, da det sikkert kan gøres lige så godt :)



Hej Morten,

Fair nok, det fremgik dog ikke helt af dit oprindelige indlæg, hvor du også nævner Dreamweaver, som mig bekendt i hvert fald ikke er open source :). God jagt!

Mvh.

Kasper (TSW)



Hej Morten,

Fair nok, det fremgik dog ikke helt af dit oprindelige indlæg, hvor du også nævner Dreamweaver, som mig bekendt i hvert fald ikke er open source :). God jagt!


Jeg får automatisk studie licens når jeg går i skole, så alle adobes produkter er intet problem at få fat i :)



Dreamweaver er mit favorit program, blandt andet fordi det giver gode muligheder for at designe sider, så hjælper den også med responsive layout, php kodning, den kan mere, men synes du skal tænke over om du vil havde et overblik eller et simpelt program.

Jeg er selv fremme hvor jeg nu programmer Login System, Bruger System, CMS systemer osv, og synes dreamweaver er fedt.

Prøv : http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php#.UhTdSpJ7Lzw

det er min anbefaling hvis du ikke vil bruge et program som er gratis.

PS Adobe Dreamweaver CC har en del CSS understøttelser og maybe lidt mere inde for php.



Dreamweaver er mit favorit program, blandt andet fordi det giver gode muligheder for at designe sider, så hjælper den også med responsive layout, php kodning, den kan mere, men synes du skal tænke over om du vil havde et overblik eller et simpelt program.

Jeg er selv fremme hvor jeg nu programmer Login System, Bruger System, CMS systemer osv, og synes dreamweaver er fedt.

Prøv : http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php#.UhTdSpJ7Lzw

det er min anbefaling hvis du ikke vil bruge et program som er gratis.

PS Adobe Dreamweaver CC har en del CSS understøttelser og maybe lidt mere inde for php.


Jeg har bare store problemer med Dreamweaver ikke følger med tiden. Jeg mangler stadig en del CSS3 understøttelse.

Har også problemer med code snippets når jeg koder php i dreamweaver :/



Jeg kan varmt anbefale Sublime Text 2. Fantastisk program jeg har haft megen fornøjelse med hvad angår webprogrammering.

Jeg har tidligere benyttet mig af Netbeans og rimelig mange andre tekst-editorer, men jeg er blevet bidt af Sublime Text som er let at justere til ens behov - og så er det forholdsvist lightweight. Man kan installere alverdens plugins og skrive sine egne. Konfigurations filerne er utroligt lette at gå til. Kan klart anbefales!



Jeg kan varmt anbefale Sublime Text 2. Fantastisk program jeg har haft megen fornøjelse med hvad angår webprogrammering.

Jeg har tidligere benyttet mig af Netbeans og rimelig mange andre tekst-editorer, men jeg er blevet bidt af Sublime Text som er let at justere til ens behov - og så er det forholdsvist lightweight. Man kan installere alverdens plugins og skrive sine egne. Konfigurations filerne er utroligt lette at gå til. Kan klart anbefales!


Tak Nicklas :)

Havde godt hørt og læst om at nogle web-udviklere er gået fra netbeans over til sublime text 2 :)

Så jo, jeg vil prøve mig frem og se :)



Jeg bruger Vim til alt...PHP, JavaScript, Ruby, Python, Java, Bash, C/C++, Assembly, TypeScript, XML, Apache konfigurations filer, Makefiler, oooog så videre. Fantastisk til det hele.



Jeg brugte som Robert Vim, men er gået over til Sublime Text 2/3



<< < 123 > >>
t