Bedste Web-Editor

Tags:    php html5 css3

<< < 123 > >>
Hej alle.

Jeg er langt henne i mit grundforløb og er ved at begynde at kode noget php. Jeg har hørt at Dreamweaver CS5 ikke er rekommanderet til at kode php i. Har så hørt at Netbeans skulle være godt?

Hvad har i koder erfaring med?
Hvad ville i helst bruge?
Hvad bruger i?

Planen er at jeg skal bruge den nye client til all-around kodning.
Jeg har støttet mig meget op af Dreamweaver, men synes at det mangler nogle understøttelser som CSS3 og nogle få PHP ting.

Håber at nogen kan hjælpe :)

Mvh. Morten Christiansen



23 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil bare lige sparke Adobe Edge Code ind i debatten, nu hvor du selv nævner Adobe.

Personligt elsker jeg Sublime Text 2 som er en fantastisk editor med rigtig mange muligheder. Bl.a. bruger jeg liveReload, som gør at browseren reloader med det samme når man gemmer dokumentet.

Jeg har så købt licensen, men du kan godt bruge det gratis, så må du bare leve med en notifikation af og til om at du skal købe deres produkt.

M.h.t. Edge Code som jeg nævnte i starten er det også et godt stykke software, som jeg dog ikke har kigget så meget på endnu, men min partner har brugt det en del og han sidder og siger at det er fantastisk - Drengen plejer at have ret :D



+1 Sublime text 2. Bedste editor pt.



Så vil jeg smide en anbefaling af NetBeans ind - prøvet det en gang aldrig haft brug for at lede efter andre - hoppede dog også direkte fra notepad til netbeans det var svaret på mine bønner;)



<< < 123 > >>
t