Bootstrap Footer

Tags:    bootstrap3 html css div

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren.

Jeg er ved at arbejde på en hjemmeside, som bliver udarbejdet i Bootstrap 3. Hjemmesiden skal have en footer, som hele tiden befinder sig nederst på siden, og som automatisk bliver skubbet hvis indholdet i content fylder mere.

Jeg har prøvet at give min footer en fixed height, og givet min body en margin-bottom på samme mængde, men da min footer skal ændre højde efter hvor meget indhold der er i den, er dette ikke en løsning.

Jeg har søgt Google tynd, og har prøvet et hav af muligheder, men uden held. Håber at der sidder et klogt hoved der eventuelt har haft samme problem, eller bare kan hjælpe! :)

På forhånd mange tak for hjælpen.


Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Fold kodeboks ind/udCSS kode 





15 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du ikke bare bruge min-height Nikolaj?



Kan du ikke bare bruge min-height Nikolaj?


Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Ikke når padding skal passe med footer's højde. Desværre :(

Efter at Dan tidligere skrev at der skulle JS til, så søgte jeg lidt på nettet og læste mig frem til at han godt kunne have ret. Men da jeg ingen erfaring har med JS, så håber jeg at han måske kan give mit et eksempel, eller hjælpe mig med at lave det. :D



Du burde vel kunne tricke den lidt med at lave følgende:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 




Prøv at brug klassen navbar-fixed-bottom, skulle løse dit problem..



Du burde vel kunne tricke den lidt med at lave følgende:
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Det kunne være en mulighed. Den vil jeg lige afprøve senere. :)

Edit: Sad og tænkte over muligheden, og det vil ikke gå. For hvis footeren bliver højere, så vil padding blive for lille :(

Prøv at brug klassen navbar-fixed-bottom, skulle løse dit problem..


Det er desværre ikke en mulighed, da den altid vil være inde i viewpoint, hvilket jeg ikke vil have. :)



Indlæg senest redigeret d. 27.01.2014 22:49 af Bruger #16284
<< < 12 > >>
t