viser intet indhold eller indholder bliver vist

Tags:    php mysqli

<< < 12 > >>
hej

det er sådan at jeg skal have vist indholdet på siden, det vil sige er der blevet søgt efter Nordsjælland og fitness world. så skal den gå ind i brugertablen og opslagtablen samtidig hvor de inner join hinanden.

Fold kodeboks ind/udSQL kode 


Hvis jeg gøre sådan her i database/phpmyadmin,

Fold kodeboks ind/udSQL kode 


Så kommer den frem og skriver "Viser rækkerne 0 - 0 (1 i alt, forepørgsel tog 0.0008 sek)"

Det vil sige at der er en derind med det opslag og information som jeg har.

Sådan her har jeg prøvet at skrive koden:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 



Når jeg skriver sådan her

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Så siger den der er ingen på "Fitness world og Nordsjælland"

men andre ord den siger sådan her: Der er ingen opslag på Fresh fitness og Nordsjælland.

Når jeg skriver sådan her

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Så gider indholdet gerne at komme frem på siden.



Fold kodeboks ind/udPHP kode 

så viser den også gerne indhold men vil ikke komme frem og sige : Der er ingen opslag på Fresh fitness og Nordsjælland.



Indlæg senest redigeret d. 21.04.2014 01:04 af Bruger #17136
19 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at indsæt store_result(); mellem linie 14 og 15

Fold kodeboks ind/udPHP kode 




Lav lige en var_dump($stmt->num_rows) for at se hvad den indeholder og hvilken type den er..



Hvad er dit spørgsmål ? :)



Hvad er dit spørgsmål ? :)


Det er fordi den ikke viser indhold når der er noget ind ved det man søger efter, f.eks fitness world og nordsjælland at den bare blive ved med at sige Der er ingen opslag på fitness world og Nordsjælland.



Var det ikke fordi der ikke var nogen resultater?

Så kommer den frem og skriver "Viser rækkerne 0 - 0 (1 i alt, forepørgsel tog 0.0008 sek)"



den inner join via opslag og bruger

Fold kodeboks ind/udSQL kode 


Fold kodeboks ind/udSQL kode 




Du behøver altså ikke at vise os din database. Jeg tror bare ikke jeg har forstået dit problem helt endnu. Jeg er måske bare fatsvag.

Hvis der ingen opslag på Fitness World er så kan jeg godt forstå den siger der ikke er nogen opslag.



Du behøver altså ikke at vise os din database. Jeg tror bare ikke jeg har forstået dit problem helt endnu. Jeg er måske bare fatsvag.

Hvis der ingen opslag på Fitness World er så kan jeg godt forstå den siger der ikke er nogen opslag.


Hvis der ingen opslag er på fitness world så skal den komme frem og sig der intet findes på det område men hvis der findes noget på det område skal den komme frem og sige det.



Altså mener bestemt ikke du kan kalde antal rækker direkte fra et prepared statement.


Prøv at indsætte:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Håber det var hvad du ledte efter..

(Ellers brug funktionen store_result())



Indlæg senest redigeret d. 21.04.2014 16:11 af Bruger #7728
Altså mener bestemt ikke du kan kalde antal rækker direkte fra et prepared statement.


Prøv at indsætte:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Håber det var hvad du ledte efter..

(Ellers brug funktionen store_result())


Når okay,

Jeg har prøvet at gøre sådan her;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


dit forslag hjælper heller ikke :( :( ØV ØV !



Indlæg senest redigeret d. 21.04.2014 16:43 af Bruger #17136
<< < 12 > >>
t