Feedback på hjemmeside

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Hej

Det er sådan jeg kunne godt tænke mig noget feedback på en af mine nye hjemmesider,

Gerne RIS OG ROS!

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du mener at jeg kunne gøre på bedre på siden evt? hvad synes du der virker forkert?

Træningsmakker - Sjælland



I ventes side på ipad er der noget rødt text som kun kan ses halt :)



har du mulighed for at sende et billede af det?



Ja her :) Billede



Martin tak for hjælpen..

Det skulle meget gerne være væk nu! :)



Hele login delen, og hvem er jeg delen, kan ikke ses på mobil versionen, dvs. man kan ikke logge ind..
Men ellers syntes jeg det ser enkelt og nemt ud, jeg syntes også det er gode farver du har valgt.
Jeg ville dog fjerne det røde tekst ude til venstre, syntes det ser træls ud, syntes også logoet og teksten i bunden burde fjernes...

Opret bruger siden, der skal laves nogle styles på siden, det ser meget rodet ud..

Men eller syntes jeg overall det ser rigtig flot ud.. :)



Hele login delen, og hvem er jeg delen, kan ikke ses på mobil versionen, dvs. man kan ikke logge ind..
Men ellers syntes jeg det ser enkelt og nemt ud, jeg syntes også det er gode farver du har valgt.
Jeg ville dog fjerne det røde tekst ude til venstre, syntes det ser træls ud, syntes også logoet og teksten i bunden burde fjernes...

Opret bruger siden, der skal laves nogle styles på siden, det ser meget rodet ud..

Men eller syntes jeg overall det ser rigtig flot ud.. :)


Lyder meget mærkeligt at du ikke kan det.. hmm

Jeg synes det er super fede farver jeg har valgt.

Jeg kan godt se hvad du mener omkring Flot, Tro bare jeg skal holde logo så enkelt som muligt.

Når du ser rodet hvad tænker du så at jeg kunne gøre bedre?

Det lyder godt at du synes det er flot overall :)





Jeg syntes logoet er fint, jeg syntes bare du bør fjerne det fra bunden og kun have copyright der, sitemap osv. kunne også være der..

Det der ser rodet ud er:
Dropdown er forskellige størrelser og border color er forskellige på dem og input felter.

Mht. login delen og hvem er jeg delen, så var det bare mig der var hurtig på aftrækkeren, den var bare smuttet i bund.. Men der er en meget lang afstand mellem content og login delen..



Indlæg senest redigeret d. 25.04.2014 18:45 af Bruger #7728
Jeg syntes logoet er fint, jeg syntes bare du bør fjerne det fra bunden og kun have copyright der, sitemap osv. kunne også være der..

Det der ser rodet ud er:
Dropdown er forskellige størrelser og border color er forskellige på dem og input felter.

Mht. login delen og hvem er jeg delen, så var det bare mig der var hurtig på aftrækkeren, den var bare smuttet i bund.. Men der er en meget lang afstand mellem content og login delen..


Okay prøver at tænke over det og kig på det :)

dropdown at de var ens hele vejen? og var ens med border color også, osv

Ja jeg ved det godt men overvejer at gøre den mindre,



Ser godt ud, men ikke med det røde lodret billede i venstre side..



Er det meningen at fosiden skal være tom? Hva dmed lidt forklarende tekst eller måske fængende billeder så brugerne ikke smutter igen?

En tom side indikerer at siden ikke er færdig.



<< < 12 > >>
t