Hvordan beskytter jeg mit website mod copycats?

Tags:    webdesign copyright

<< < 123 > >>
Hej alle.

Jeg står i den uheldige situation at folk på nettet direkte ripper hvordan jeg præsentere data samt funktioner på mit site https://internettjek.dk, der sammenligner priser fra internetudbydere.

Nogen der ved hvordan jeg står rent juridisk i denne situation, og har råd og vejledning til hvordan jeg kan beskytte koden samt det visuelle design?







Først og fremmest - flot side! Kan godt forstå at folk gerne vil kopiere den ;-)
Detsværre tror jeg det er en svært kamp du starter, for hvis det blot er deisgnet og dem måde du præsentere tingene på, ja så er det svært at bevise at de har hukket det - det kunne jo være at de selv havde "fundet på det". HVis det tilgengæld er den bavedliggende kode de har hukket så hå har du bedre betingelser



Umiddelbart tror jeg at i står rigtigt dårligt. Jeres opstilling er på ingen måde unik, og er set RIGTIG mange steder på nettet.

Det skal ikke være en hemmelighed, at vi selv har overvejet noget lign. til nogle af vores sider for, at det bare fungere så skide godt som det gør.

Så desværre, i står nok rigtigt dårligt.

Simon
Prestamo.dk



Umiddelbart tror jeg at i står rigtigt dårligt.


Jeg tror ikke at der er nogle problemer her mange måneder efter at opslaget blev lavet..... Men du er jo god til SEO, så måske var det bare for at få et link ud i æteren?






Indlæg senest redigeret d. 29.10.2015 10:11 af Bruger #9814
Umiddelbart tror jeg at i står rigtigt dårligt.


Jeg tror ikke at der er nogle problemer her mange måneder efter at opslaget blev lavet..... Men du er jo god til SEO, så måske var det bare for at få et link ud i æteren?




Havde ikke set på datoen, det er min fejl.

Men håber da de har løst det :)



Umiddelbart tror jeg at i står rigtigt dårligt.


Jeg tror ikke at der er nogle problemer her mange måneder efter at opslaget blev lavet..... Men du er jo god til SEO, så måske var det bare for at få et link ud i æteren?




Havde ikke set på datoen, det er min fejl.

Men håber da de har løst det :)

Riiight.... du necro'er lige en 10 mdr. gammel tråd med link til dit affiliate site.

Men tak for påmindelsen til os allesammen og så var der iøvrigt intet at løse - det var linkbuilding af værste skuffe fra #0.



Umiddelbart tror jeg at i står rigtigt dårligt.


Jeg tror ikke at der er nogle problemer her mange måneder efter at opslaget blev lavet..... Men du er jo god til SEO, så måske var det bare for at få et link ud i æteren?




Havde ikke set på datoen, det er min fejl.

Men håber da de har løst det :)

Riiight.... du necro'er lige en 10 mdr. gammel tråd med link til dit affiliate site.

Men tak for påmindelsen til os allesammen og så var der iøvrigt intet at løse - det var linkbuilding af værste skuffe fra #0.


Jeg havde ikke set det var en gammel tråd, og indlægget var ikke lavet med henblik mod linkbuilding.

Selvfølgelig laver jeg et link når jeg alligevel kommenterer på det, men hvis det udelukkende var for linkets skyld, havde jeg nok gjort det mere kreativt.



<< < 123 > >>
t