All-in-one computer

Tags:    computer

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har brug for lidt gode råd til hvilken computer jeg skal investere i. Designet har en betydning, og har derfor valgt at det skal være en All-in-one computer (eksempelvis Imac).

Jeg er dog noget i tvivl om hvad jeg skal vælge, og er egentlig kun bekendt med Imac. Kæresten er dog ikke så vild med Apple-produkter, og jeg søger derfor nogle råd til hvad jeg ellers kan vælge.

Computeren skal primært bruges til at lave webshop/hjemmeside og grafisk design.

Skærmen skal helst være 27" eller deromkring.

På forhånd mange tak.

Mvh.

Malthe



13 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis penge ikke er et issue, så kig på Surface Studio når den rammer DK.

Personligt hælder jeg til en klassisk stationær. Så skal det hele ikke skiftes ud, fordi én del går i stykker, og de kan nu være smukke i en nørds øjne. :)

Kiggede hurtigt ved Proshop, og de har ingen 27" all-in-one PC'er.



Hej Nicky

Tak for dit svar :)

Hvornår rammer de da DK?

Ja, men kæresten er ikke helt enig. Hun vil gerne have det meget stilrent og minimalistisk - 1 skærm / 1 ledning ;)

IMac er derfor det oplagte valg, men kunne jo godt være, der var noget derude man også kunne overveje :)



Den ser super fed ud. Helt sikkert noget i den stil :)

Ja, 20.000 er meget - men dog indenfor budgettet :)



Hej Malthe,

Jeg er sikker på du vil blive meget glad for en Imac 27" :-)
Husk 16GB ram + SSD så vil du få et bæst af en maskine.



Du er selv inde på Mac og nu du arbejder med grafisk design, opbygning af hjemmesidre etc. så vil du kun få glæde af en ekstern skærm, så du arbejder på 2 skærme.

Derfor ville jeg måske vælge en Macbook Pro og tilkøbe 1 eller 2 eksterne skærme, så du både har en derhjemme og evt. en på kontoret :-)



Helt klart en Mac. :-)



Ja, det kan da godt tyde på, at jeg skal genoverveje IMac'en :)

Microsoft computeren ser rigtig fed ud, men det lader til, at det er uvist hvornår (eller om) den kommer til Danmark.

Mange tak for jeres gode svar :)



Jeg har en Dell. Koster under det halve og jeg kan derfor hurtigere skifte den ud til en nyrer model for samme penge.



Skal det være en Windows-maskine kunne du også overveje en HP ENVY Curved:

http://store.hp.com/us/en/pdp/hp-envy-curved-all-in-one-desktop---34-a150--p-t4a32aa-aba?jumpid=ba_r329_hhocse&aoid=44661&003=6663635&010=T4A32AA%23ABA&CAWELAID=120281700000002977&catargetid=120281700000038873&cadevice=c

Den er lavet sammen med B&O, og ser ihvertfald stilfuld ud :) Den har en kæmpe buet skærm, hvilket skal gøre det muligt at arbejde med to store vinduer som havde du to skærme.

Tænker det kunne være en mulighed. Har set den herovre i USA, og er sikker på den også kan fås derhjemme.



<< < 12 > >>
t