Googles styresystem kommer om en uge

Tags:    it-nyheder

Ifølge en it-nyhedstjeneste vil Google frigive første version af Google OS inden for en uge. Tidspunktet kan være valgt for at tage opmærksomheden fra Microsofts udviklerkonference.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3773&cst=4



Lyder godt nok spændende! Google har simpelthen gang i alt for tiden. Måske burde man passe på at man ikke blev helt blændet af dem... Men de er godt nok vilde.. :)



Jeg har fandme Google dit og dat :D

Men jeg har lige sat en PC til side til det :D



Har kun lige afsat en partition.. Men stadigvæk.. :)



jeg tror I bliver skuffede. Google OS er i første omgang ikke tiltænkt almindelige computere, det er først og fremmest et netbook OS. At stille en hel maskine til side til Google OS virker lidt som at stille et helt køleskab til side til mælk.



jeg tror I bliver skuffede. Google OS er i første omgang ikke tiltænkt almindelige computere, det er først og fremmest et netbook OS. At stille en hel maskine til side til Google OS virker lidt som at stille et helt køleskab til side til mælk.


Når man har 5stk som man ikke bruger er det da ikke meget? :D


Jeg forventer heller ikke det store :)
- Kun at det virker :D



Heh jeg regner lidt med at det bliver i stil af en browser og hvis vi er heldige en fil manager :o

Google har jo næsten kun en mission, få folk til at bruge deres browser mere og desktop applikationer mindre således at man ryger på nettet og kan se en masse Google reklamer så de kan tjene penge - perfekt måde at gøre det på, og perfekt marked de målretter deres OS efter.



Heh jeg regner lidt med at det bliver i stil af en browser og hvis vi er heldige en fil manager :o

Google har jo næsten kun en mission, få folk til at bruge deres browser mere og desktop applikationer mindre således at man ryger på nettet og kan se en masse Google reklamer så de kan tjene penge - perfekt måde at gøre det på, og perfekt marked de målretter deres OS efter.


Tror du har fat i noget :D




Jeg forventer heller ikke det store :)
- Kun at det virker :D

Det skal du heller ikke være sikker på at det gør. Som der står i artiklen regner man med at første udgave er målrettet notebooks, så medmindre den computer du har sat til side er blandt de målrettede computere, skal du nok ikke regne med at der er drivere til dit setup.




Jeg forventer heller ikke det store :)
- Kun at det virker :D

Det skal du heller ikke være sikker på at det gør. Som der står i artiklen regner man med at første udgave er målrettet notebooks, så medmindre den computer du har sat til side er blandt de målrettede computere, skal du nok ikke regne med at der er drivere til dit setup.


Notebook aka bærbar? Min er en stationær, det virker da nok :D



Det ville være fedt hvis styresystemet bare var google chrome i en operativsystem-udgave. Så var der nok nogen der ville få en lang næse :P



t