Googles styresystem kommer om en uge

Tags:    it-nyheder

Ifølge en it-nyhedstjeneste vil Google frigive første version af Google OS inden for en uge. Tidspunktet kan være valgt for at tage opmærksomheden fra Microsofts udviklerkonference.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3773&cst=4



Jeg mente at jeg brugte Ubuntu Desktop og nu bruger jeg Ubuntu Server. Det kan være at du har fat i noget der, men det jeg laver skal stadig laves med kommando, jeg kan ikke se/google hvordan man gør uden.



Jeg mente at jeg brugte Ubuntu Desktop og nu bruger jeg Ubuntu Server. Det kan være at du har fat i noget der, men det jeg laver skal stadig laves med kommando, jeg kan ikke se/google hvordan man gør uden.

Well. Hvis du skal de ting du laver med Windows kommer du nok heller ikke uden om console. Et hvert GU, ligegyldigt hvor avanceret det er har jo sine begrensninger. Og Ubuntus GUI er ikke væsentligt mindre end Windows. Man kunne nærmere sige at det er mere advanceret, det det som Martin også sagde, bla. kommer med Compiz Fusion som standart.



t