Bedømmelse af chatsitet Arora.

Tags:    feedback webdesign

Hej UV'ere
Jeg ejer en chatside ved navn Arora.
Nu vil jeg gerne høre jeres mening om sitet.

Arora.dk

En fejl jeg selv kender til er at udseenet er meget forskelligt i de forskellige browsere, jeg har lukket IE så man sket ikke kan komme ind med denne browser da den slet ikke kan vise siden rigtigt.

Den bedste browser til at vise Arora er Google Chrome.
- Sarfari er også meget god mens firefox, opera osv. ikke er specialt gode da de ikke kan vise rundekanter og skygger.

Men bedøm siden, jeg tager imod al kritik hvis dette kan holdes under kontrol.



Jeg gør bare så folk med IE får en anden CSS fil end dem med Chrome.



Hvordan tjekker i typen af browseren?

Edit: Det er lykkes mig at komme igennem til sitet med FF

Kunne du evt. ikke oprette en test bruger til os ?



Indlæg senest redigeret d. 21.05.2011 19:26 af Bruger #7728
Tak for kritik.
Kasper gider du lave en besked som skal møde brugerende?
Så du sku en gutter-mand :D


Nej det vil jeg ikke, mest fordi jeg synes det er en helt pjattet måde at gøre tingene på, og hvis det så endda er fordi at IE brugerne ikke kan se runde hjørner og skygger, så synes jeg altså at den er HELT gal :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Test bruger som i kan logge på med..
Brugernavn: uvtest
Kode: 0000



Alt hvad jeg ser på siden kan da sagtens laves i IE, og kan da også nemt laves så andre browsere kan se det også..


Siden får ikke mange points herfra, syntes det er en efterligning af facebook i en dårligere udgave, hvad kan din side som facebook ikke kan ?


Det var bare min mening, syntes der findes masser af sociale netværk i forvejen..



Indlæg senest redigeret d. 21.05.2011 23:26 af Bruger #7728
Du kalder det chatsite, men jeg kan umiddelbart ikke finde nogen chat, og hvad angår menuen er den utrolig irriterende, når jeg går ind under noget skal jeg gå tilbage til startsiden for at komme til et anden menupunkt..

Alt i alt, et forvirrende site jeg ikke har nogen intention om at tilbringe mere tid end jeg allerede har gjort.. - Det er bare ikke simpelt nok!



Noget vi skal have gjordt noget ved :D

..


Hvis det skal være rigtigt er det faktisk et 'socialitetssite'.



Indlæg senest redigeret d. 22.05.2011 00:40 af Bruger #16606
Vi vil heller ikke skrotte IE, men IE kan ikke vise skygger og runde kanter, dvs. at hele siden skal ligges om


Burde i ikke have overvejet dette inden i gik i gang? Hvis du kigger hos FDIM så bliver a 62% af alle danske sidevisninger vist i IE 7 eller 8. (kilde: http://www.fdim.dk/statistik/teknik/browserbarometer )




Godt med nogle fakta på bordet Christina, men altså de ting IE laver andreledes kunne jo sagtens laves på en anden måde måske?



Skygger kunne evt. laves med .png billeder. :)



t