Overvejer at flytte væk fra Meebox

Tags:    webhotel

<< < 12 > >>
hej

det er sådan at jeg har haft utrolig mange problemer med meebox her på det sidste omkring at jeg bliver blocker fra ftp server kl 1 om natten og jeg har heller ikke selv adgange til min hjemmeside via browser eller mobil. :O ?. så vil jeg høre om i kender en god og billige webhotel i danmar, som i mener at jeg kan bruger, jeg arbejder i php :)

jeg har kigge lidt på http://unitbyte.dk/

det er sådan at jeg har været kunden hos meebox, men jeg er blevet utroligt meget skuftet over dem pga server og 2 andre ting også, jeg har også været kende hos mlhosting men de har ikke de samme pakker som før i tiden, men jeg overvejr dem lidt men jeg kun godt bare tænke mig at prøve noget nyt, det er ikke for jeg vil prøve noget nyt at jeg vil væk fra dem men jeg vil bare gerne ligesom væk fra de problemer som har været der og jeg har bare fået dårligt service fra meebox, dog vil jeg ikke have one.com eller surftown, da jeg ikke kan lide deres priser overhovedet..

Håber du kender et godt stede eller ligne til mig

tak tak



Jeg synes Gigahost er rigtig godt. Du må endelig spørge hvis der er noget om dem du vil vide! :)

Ellers er der jo altid ML Hosting.



Jeg synes Gigahost er rigtig godt. Du må endelig spørge hvis der er noget om dem du vil vide! :)

Ellers er der jo altid ML Hosting.


Jeg overvejr virkelig også bare gå tilbage til mlhosting fordi deres ny MyHotel tilbyde Ewire Business Light og ssl til 400 kr om året :)

men jeg synes også bare at Unitbyte.dk virker som noget utroligt godt, ;) og ligne men synes bare ikke rigtigt at jeg kan bestemme derfor vil jeg høre hvad i synes ,

Jeghar kigge på gigahost, og det er ikke ligemeget med deres priser.. desværre.. :)




Indlæg senest redigeret d. 16.07.2012 22:04 af Bruger #17136
Jeg har http://one.com og det syntes jeg virker fint.
Det sjældent der er problemer syntes jeg.



Jeg har http://one.com og det syntes jeg virker fint.
Det sjældent der er problemer syntes jeg.


Jeg har bare høret og forstået på folk som ha haft one at de ikke var så glad for dem,



Jeg har også læst nogen der skrev om de ikke var tilfreds med dem.
Men jeg syntes det er fint nok.

Kan godt lige de har en chat hvor man kan spørge om ting med det samme istedet for man skal sende emails og vente.



Indlæg senest redigeret d. 16.07.2012 22:53 af Bruger #13010
Jeg har også læst nogen der skrev om de ikke var tilfreds med dem.
Men jeg syntes det er fint nok.

Kan godt lige de har en chat hvor man kan spørge om ting med det samme istedet for man skal sende emails og vente.


Det tror jeg man kan snart alle steder :)



Det ved jeg ikke jeg har kun prøver one.com også https://dinhost.net/ som var gratis men det var ustabil, derfor jeg skiftede til one.com.



Jeg har også læst nogen der skrev om de ikke var tilfreds med dem.
Men jeg syntes det er fint nok.

Kan godt lige de har en chat hvor man kan spørge om ting med det samme istedet for man skal sende emails og vente.


Nu er jeg blandt en af dem der har haft dårlige erfaringer med one.com
Især deres support via mail har været enormt ringe. Hvis vi fik et konkret svar på vores spørgsmål så var det enten på svensk, norsk eller engelsk. Mener endda jeg fik et svar på fransk af dem den ene gang. Så skal man køre det igennem Google Translate for at finde ud af hvad der står, og man kan aldrig stole på at den forstår det korrekt. Engelsk har jeg intet problem med, det er resten der er problemet.

En udbyder man under alle omstændigheder skal holde sig fra er web10.dk eller TalkActive ApS. Det var der vi gik hen efter one.com og på deres servere er der ikke andet end fejl og nedetid. Vi har endda oplevet at de har blokeret for download af bestemte mapper til en webshop som vi skulle lave backup af inden opdatering. Det betød at vi var nød til at genuploade billeder til over 100 varer efter opdateringen.

Skal man virkelig anbefale noget, så bliver det GigaHost. Det er godt nok en smule dyrt, hvis man ikke laver en god omsætning på nettet, men til gengæld er det hurtigt, der er en god og hurtig support og ingen grænse på hvor mange hjemmesider du kan have liggende på de ca. 15GB plads man har. Dertil kommer en uendeligt stort antal af databaser. Det eneste jeg kan sætte en finger på ved GigaHost er at deres Brugerkontrolpanel er en smule primitivt og kunne godt trænge til en lille opdatering.



jeg har næsten altid snakket med one.com på engelsk.

De har både en dansk og engelsk chat men den danske er så godt som altid lukket så er der kun den engelske.

Tror kun den danske har været tændt 2 gange jeg skulle spørge om noget.

Eneste problem jeg lige kan sige er at de har en memory_limit i PHP som gør at jeg ikke kan få lavet små thumbnails ud af meget store billeder, men jeg fik da flyttet min hjemmeside til en anden server hos dem med en lidt større hukommelsesgrænse så det blev lidt bedre.




jeg har næsten altid snakket med one.com på engelsk.

De har både en dansk og engelsk chat men den danske er så godt som altid lukket så er der kun den engelske.

Tror kun den danske har været tændt 2 gange jeg skulle spørge om noget.

Eneste problem jeg lige kan sige er at de har en memory_limit i PHP som gør at jeg ikke kan få lavet små thumbnails ud af meget store billeder, men jeg fik da flyttet min hjemmeside til en anden server hos dem med en lidt større hukommelsesgrænse så det blev lidt bedre.


Altså jeg er ikke lige frem Totalt god til engelsk, såjeg vil mere sådan holde mig til noget dansk så jeg er sikker på at jeg forstår support og medarbejder totalt!..



<< < 12 > >>
t