flere side på samme file.

Tags:    php mysqli

Hej


Jeg arbejder på min hjemmeside, det er sådan at jeg har omkring 16 emne lige pt, men det er sådan at der kommer flere og flere så skal man gå langt ned for at finde det som man søger efter. så kun godt tænke mig at f.eks på 1 side så var der 8 emne og så kun man gå videre til næste side så var der 8 flere emne dog bare nogle ny f.eks gammel emne ligne i den still.

jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal søger efter for at kun får noget i den still til min hjemmeside, det er for at gøre det mere nemt for bruger og let for bruger selv :)

Håber du kan hjælp mig frem til svar eller ligne :)


Tak for hjælpen!

Jesper



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sådan som jeg forstår det, så søger du efter en løsning der hedder index.php?id=1, index.php?id=2 osv. og så have en anden der måske hedder content.php?id=1, content.php?id=2 osv.
Det kan du gøre relativt simpelt:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Den sidder i toppen af min index.php. Vigtigt er bare at du deler dit indhold op i to tabeller og så har du f.eks. også en content.php med samme kode.
Dine links i f.eks. menu laver du således:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Ovenstående kode er godt nok i MySQL-API, men det er super simpelt at omskrive til MySQLi.
Hvis du vil se et live-eksempel af hvordan man kan køre flere sider fra samme fil, så kig forbi ejeleje.dk
På den side er der anvendt 3 filer til at vise alt indhold med. En til den øverste menu, en til submenu og en til menu i footer.



Du leder efter noget pagination af en art?



Du leder efter noget pagination af en art?


Ja det gøre jeg 100%.

Ligesom du kan se her på den her side;

http://www.4sound.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=DJ-computerudstyr

altså at man gerne vil se noget mere og ligne :)

hvis du kan følge mig


Jeg tror at jeg har fundt noget her ;


som ser utroligt let og nemt ude ;

http://www.codeofaninja.com/2012/02/php-ajax-pagination-mysqli-version.html



Indlæg senest redigeret d. 06.09.2012 17:22 af Bruger #17136
t