Søger job!

Tags:    php javascript html css mysql

Hej jeg er en selvlært programmør der søger et job, så hvis du mangler noget der skal laves så kontakt mig. Jeg er både god og billig.

Skype: kasuri19



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@michael ... Det er der sku mange der gerne vil. Stil dig bag i køen eller find på noget mere opfindsomt og originalt. Og som @Jesper skriver, så kunne en smule mere information ikke skade.



Hej jeg er en selvlært programmør der søger et job, så hvis du mangler noget der skal laves så kontakt mig. Jeg er både god og billig.

Skype: kasuri19


http://shop.computerplanet.dk/jobs.asp

http://www.amino.dk/

Det er ikke så meget information man få af dig!..
man ved ingen ved hvor du kommer fra og hvor gammel du er og har du nogle uddannelse og mange andre ting??...



Gå ind på Amino og tilmeld dig Amino freelancer. Her kan du så byde på opgaverne.

Dette opslag får du i alt fald ikke nogen kunder på. Ingen info, ingen referencer.



@jesper: alderen kunne man se i profilen. (17 år, hvis oplysningerne er sande)

@Michael

  • hvad har du tidligere lavet (referancer), enhver kan sige jeg er god, og jeg kan xyz

  • hvad er din time pris (billig kan en evt arbejds giver ikke bruge til noget)

  • hvad er din nuværende beskæftigelse ?? (er du igang med en undomsuddannelse ?? hvilke)

  • nogle kræver du fysisk er tilstede på deres location i arbejds tiden, afh recureser på deres netværk, backup, så location ksn være interessant


men kig på stilligns opslag og se hvad der efterspørges.

job kø'en er meget lang, du er nød til at gøre dig kendt i brancen, en måde at blive kendt på, på den posivtive måde er at hjælpe i diverse fora, med at besvare spørgsmål, (og man lærer også noget selv)




Hej Michael
Som de andre siger, så skal man starte småt ud og så kommer kunderne helt af sig selv, når man bliver mere og mere kendt. Mine første opgaver fik jeg via venner og bekendte, som derefter anbefalede mig til andre, samtidig med at jeg byggede videre på min programmering og viden herom. Dertil kom så at jeg var på Amino Freelancer og ligeledes i Amino Debat, hvor jeg kiggede opgaver hver dag og bød ind på dem jeg mente var interessante og som passede ind i det område jeg har erfaring/viden til. Derudover har jeg hele tiden været aktiv på diverse forums og har haft kunder på Sjælland, hvor jeg selv bor i Sønderjylland (tæt på den tyske grænse). Der sidste nye er så at jeg pga. min konstante søgen efter Freelance arbejde og forsøget på at holde en super høj standard og virkelig forsøge at skille mig ud, hvilket i dag er svært, har fået et fast arbejde i en mindre virksomhed med kunder over hele Danmark. Jeg får her både lov til at arbejde med min store interesse for programmering, men samtidig også mulighed for at udbygge min forholdsvis gode tekniske viden omkring servere og netværk.

Et par råd herfra er at du skal være aktiv på diverse forums, opret dig på Amino Freelancer, kontakt venner og bekendte. Du kan jo også hænge en lille reklameseddel op hos den lokale købmand eller i supermarkedet, hvor du lige kort fortæller hvad du kan tilbyde og så nogle af disse træk-af-og-tag-med-hjem sedler hvor dit navn, email og telefonnummer står på. Så husker folk hvem du er, hvis de eller nogle af deres venner/bekendte skulle få brug for en mand med dine færdigheder.



t