Galleri: Googles Android-telefon G1

Tags:    it-nyheder

Se den nye HTC G1-telefon, den første med Googles open source-styresystem Android.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2609







Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:44 af Bruger #13985
Orv, det er da hvad jeg kalder grundig oprydning, Ronnie - kunne du pludselig ikke stå inde for de ting du havde skrevet her på sitet eller hvad? :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det var da godt nok alligevel.. Eh.. Specielt O.o



Ja det synes jeg. Han redigerede omkring 125 indlæg på en halv time tidligere i dag. Så synes jeg at man er ret dedikeret :P

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja det synes jeg. Han redigerede omkring 125 indlæg på en halv time tidligere i dag. Så synes jeg at man er ret dedikeret :P

Det er djävelsk godt klaret. At han i det hele taget har orket lede efter alle sine indläg er jo.. Absurd. Oh well..



Enig :D. Jeg har også sendt ham en besked for at høre hvilken slags kortslutning der mon er sket, men han har vist valgt ikke at svare - det hele er ganske mystisk :P

Mvh.

Kasper (TSW)



Man fristes lidt til at tro, at han har kodet/anskaffet en bot, der har gjort det for ham, for det lyder godt nok som en kedelig beskæftigelse.

...Men så igen, det ville da først være rigtigt absurd at bruge så mange kræfter på det, at man ville kode en bot :P

Jeg ville heller ikke forvente at han ville besvare en besked.. Måske han fandt ud af at privatlivet på nettet slet ikke var så sikkert igen, at Google virkelig er de onde, og at han hellere måtte rydde op før de ser hans meget private sager her? ;P (Ja, det kan jo isåfald være, der var fornuft bag galskaben :P)



At kode en bot til det ville vise en endnu mere skræmmende grad af dedikation, vil jeg nok sige ja :D

Og ja, jeg går ud fra at han er blevet paranoid, for han besøger stadig sitet kan jeg se. Jeg føler bare ikke rigtigt at noget af det han skrev var SÅ hemmeligt igen :P. Men skægt at det kom så kort tid efter at han fortalte os at Google kun gjorde gode ting, med gode tanker, for os :D

Mvh.

Kasper (TSW)



Men lad os nu stoppe mobningen her, right? :P (eller i det mindste tage den videre et mindre offentligt sted.)



Arh, mobning er det sgu næppe, men udover det så er der vist ikke så meget mere at snakke om hehe :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t