Valg af webhotel

Tags:    webhotel

Hej
Jeg står i den situation at jeg skal vælge mig et webhotel til min egen side. Valget står lige nu mellem Team Internet Hosting og MeeBox. Det er vigtigt at min side ikke er langsom eller har for lang responstid. Ud fra hostingfirmaernes egne siders indlæsningstid og responstid er det de to jeg er nået frem til. Normalt ville jeg vælge gigahost, da deres system virkelig er hurtigt og deres kontrolpanel er nemt og ligetil. Jeg har selv lavet flere websites der kører på gigahost og både mine kunder og jeg er meget tilfredse med det. Dog behøver jeg ikke alle de "frønsegoder" man får hos Gigahost og derfor har jeg været på udkig efter noget billigere, som stadig var hurtigt og responsivt, men uden at koste det helt store.
Men hvilket af ovenstående skal jeg vælge? Efter egen vurdering ville det nok være MeeBox, da jeg jo får det jeg skal bruge, til mindst mulige penge, i forhold til Team Internet.
Er der andre steder I kan anbefale jeg kigger på?

Der er måske personer som ville anbefale web10.dk eller one.com, men disse to udbydere har jeg haft dårlige erfaringer med i fortiden, herunder kan nævnes nedetid og forsøg på at trække redelegering af domæner, samt flytning af data i langdrag. Dertil ønsker jeg ikke at gå yderligere i detajler, men nævner blot at disse to ikke er en mulighed. Ellers skulle alt andet, som efter jeres mening er godt, være et kig værd.

Det skal dog lige siges at jeg skal bruge et webhotel til min egen side og da jeg er freelance webprogrammør, samt under uddannelse til datatekniker, så kender de fleste vel de yderligere krav til et godt webhotel.



Indlæg senest redigeret d. 14.10.2012 23:01 af Bruger #17072
Hej
Jeg står i den situation at jeg skal vælge mig et webhotel til min egen side. Valget står lige nu mellem Team Internet Hosting og MeeBox. Det er vigtigt at min side ikke er langsom eller har for lang responstid. Ud fra hostingfirmaernes egne siders indlæsningstid og responstid er det de to jeg er nået frem til. Normalt ville jeg vælge gigahost, da deres system virkelig er hurtigt og deres kontrolpanel er nemt og ligetil. Jeg har selv lavet flere websites der kører på gigahost og både mine kunder og jeg er meget tilfredse med det. Dog behøver jeg ikke alle de "frønsegoder" man får hos Gigahost og derfor har jeg været på udkig efter noget billigere, som stadig var hurtigt og responsivt, men uden at koste det helt store.
Men hvilket af ovenstående skal jeg vælge? Efter egen vurdering ville det nok være MeeBox, da jeg jo får det jeg skal bruge, til mindst mulige penge, i forhold til Team Internet.
Er der andre steder I kan anbefale jeg kigger på?

Der er måske personer som ville anbefale web10.dk eller one.com, men disse to udbydere har jeg haft dårlige erfaringer med i fortiden, herunder kan nævnes nedetid og forsøg på at trække redelegering af domæner, samt flytning af data i langdrag. Dertil ønsker jeg ikke at gå yderligere i detajler, men nævner blot at disse to ikke er en mulighed. Ellers skulle alt andet, som efter jeres mening er godt, være et kig værd.

Det skal dog lige siges at jeg skal bruge et webhotel til min egen side og da jeg er freelance webprogrammør, samt under uddannelse til datatekniker, så kender de fleste vel de yderligere krav til et godt webhotel.


Hej

Jeg vil klart mene at meebox er god, dog er deres support utroligt godt og du få virkelig det for penge du gerne vil have! og jeg vil klart sige at du skal have meebox!

Meebox support er flink og et godt hjerte til kunderne og meget hjælpsom og bruger gerne 10 min på at hjælp og få klart problemet! og jeg har aldrig nogle siden haft nedetid problemer med dem eller ligne. dog har jeg haft nogle små problemer og ligne. men det var at jeg ikke kun opret en email eller se min backup. men det problem ser jeg ikke som noget stort overhovedet og du har fået klart fejl og problemet!


dog skal det siges at Meebox få nyt design efter det ny år som du kan se her. Her kan du også læse andres kunderns mening omkring meebox og deres service! Læse mere her

Du kan dog også læse nogle fra amino omkring deres mening til meebox her

Dog Hvis det var sådan at meebox ikke findes eller ligne. så havde jeg nok klart brugt UnoEuro Webhosting, men det skal siges at der ikke vold meget plads på server men er dog god hvis man skal bruge den til små privat sider og ligne.


Dog mener jeg klart Meebox er denmark bedste Webhosting.

Dog har jeg prøve one.com det var ikke lige mig og det var kun dårligt omkring dem..

Det er også billigt og nemt og det er okay support men du kan forvente svar op til 72 timer eller ligne i den still og jeg ved ikke hvor tit du kommer til at bruge support se her hvis det er noget for dig


Håber det hjælp dig godt på vej!

Hilsen jesper



Man skal ihvertfald ikke vælge one.com......

http://www.one.com/da/info/profil


kort opsummering er at ca. 5% af deres webhoteller har været nede i 30 timer nu......



Indlæg senest redigeret d. 15.10.2012 11:56 af Bruger #9814
Man skal ihvertfald ikke vælge one.com......

http://www.one.com/da/info/profil


kort opsummering er at ca. 5% af deres webhoteller har været nede i 30 timer nu......


Har du server hos dem? (hvor nedern!)



Ville også vægle Meebox.

For en lille måned siden oprettede jeg den mindste (10 GB :D)hos dem

Alt forgik hurtigt.

Supporten er god og venlig.

Har endnu ikke opdaget noget fejl og mangler og hvis der er så tager support imod dem med et smil og løser dem hurtigt (også i weekenden :O)



Man skal ihvertfald ikke vælge one.com......

http://www.one.com/da/info/profil


kort opsummering er at ca. 5% af deres webhoteller har været nede i 30 timer nu......


Har du server hos dem? (hvor nedern!)


Nej, heldigvis ikke.



Man skal ihvertfald ikke vælge one.com......

http://www.one.com/da/info/profil


kort opsummering er at ca. 5% af deres webhoteller har været nede i 30 timer nu......


Har du server hos dem? (hvor nedern!)


Nej, heldigvis ikke.


Når okay ;) Jeg vil bare lige høre ;) men jeg glad for at jeg ikke er kunde hos dem hvis den har været ned i 30 timer nu :O (Jeg tror de miste kundere på det der)



Meebox er bestemt sagen :) hvis du bruger rabatkoden prestatips.dk så får i 20% rabat på alle webhotellerne :)



Ja, så er sagen jo klar. Så skal jeg jo igang på meebox.



Tjaaa... Kunderne flygter vist fra MeeBox pga. manglende oppetid. Kig lidt rundt på forum på nettet (fx. amino) - mange flytter deres blogs osv. fra dem , da de ikke kan holde serverne oppe. Jeg ville gå efter UnoEuro - det er vist dem der er mest stabile.



Tjaaa... Kunderne flygter vist fra MeeBox pga. manglende oppetid. Kig lidt rundt på forum på nettet (fx. amino) - mange flytter deres blogs osv. fra dem , da de ikke kan holde serverne oppe. Jeg ville gå efter UnoEuro - det er vist dem der er mest stabile.


Hej Brian,

Det er ikke helt rigtigt, at kunderne flygter væk eller at vi har manglende oppetid og ikke kan holde serverne online. Vi overholder den oppetidsgaranti som vi stiller på hhv. 99,90% og 99,95%.

Det er dog rigtigt, at vi har haft nogle udfordringer der gør, at det ikke har kørt ligeså godt som det plejer. Det har vi også blankt erkendt på vores egen blog - og det er naturligvis ikke godt nok! Men det er simpelthen primært som følge af enorm vækst.

Når det så er sagt, så har vi allerede bestilt et ekstra midlertidigt setup og fået spredt vores load meget ud, hvilket har gjort en mærkbar forskel. Derudover så har vi bestilt og fået leveret en masse nye DELL-blades, som forhåbentlig bliver sat i produktion i denne uge, ellers seneste mandag i næste uge. Så det kører faktisk ikke så dårligt, som du får det til at lyde. Og fra i næste uge er vi tilbage med samme høje kvalitet, som vi normalt plejer at tilbyde! :-)

- Patrick, Meebox.



t