Velkommen til Udvikleren.dk anno 2011

Tags:    udvikleren-info udvikleren.dk

Velkommen til den nye version af Udvikleren.dk. Som tidligere beskrevet i beta tråden er der virkelig sket en hel masse, så jeg vil ikke gå alt for meget i dybden med det lige nu. Som I kan se er det dog en større omvæltning der er sket, og selvom sitet har været igennem en periode med betatestning er der sikkert stadig lidt fejl rundt omkring. Skriv gerne om dem i denne tråd, så skal jeg nok kigge på det hele så hurtigt som muligt.

Derudover vil jeg blot sige rigtig god fornøjelse med den nye version af sitet. Jeg håber I bliver glade for det :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Bug: Jeg er nu på side 2(klikkede på knappen), men der er ikke nogen posts her. Udover min egen nu :0)



Den nye side ser rigtig spændende ud, men jeg vil lige gøre opmærksom på at menuen ser ud til at blive placeret en smule lavere end tiltænkt når man bruger Googles Chrome browser.

Edit: billede her: http://min.us/mviVRD



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2011 14:36 af Bruger #1739
Plejede udvikleren ikke at have et favicon eller husker jeg forkert?

- Rediger billeder mangler en title, hvis det ikke er udeladt bevidst.



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2011 20:00 af Bruger #5620
Er der en eller anden "smart" feature omkring rækkefølgen af indlæg i en tråd?

I denne tråd http://www.udvikleren.dk/forum/32354/c%23-programmering-/ kommer et ældre indlæg (Dato: 17-03-2011, kl. 07:33) nederst i tråden og det er pi... irriterende.



Er der en eller anden "smart" feature omkring rækkefølgen af indlæg i en tråd?

I denne tråd http://www.udvikleren.dk/forum/32354/c%23-programmering-/ kommer et ældre indlæg (Dato: 17-03-2011, kl. 07:33) nederst i tråden og det er pi... irriterende.


Undrede mig faktisk også lige nu over det samme. Opdagede så at den sorterer efter point (hvis lige så dato) først. Du kan skifte den til at sortere efter dato efter første indlæg mener jeg.

Gad vide om man burde kunne sætte den indstilling i sine profilindstillinger.. Eller skal man måske bare lige vende sig til det. Fungerer jo fint for StackOverflow.



Indlæg senest redigeret d. 17.03.2011 12:07 af Bruger #14645
Undrede mig faktisk også lige nu over det samme. Opdagede så at den sorterer efter point (hvis lige så dato) først. Du kan skifte den til at sortere efter dato efter første indlæg mener jeg.


Du har helt ret, der var en knap gemt til sorteringen. Den bør flyttes til en meget mere synligt sted ;-)

Tak





Per, problemet med vedhæftede filer og paging problemet på forumtråden burde være fixet nu :)

Der var ganske rigtigt et favicon på det gamle site, som jeg har puttet på igen nu :)

Mht. sortering så tænkte jeg at det kunne være interessant at få de bedste svar øverst, naturligvis med mulighed for at man kan sortere udelukkende efter dato også. Lige nu gemmes ens valg henover ens browser session, men hvis der er ønske om det kan vi godt gemme det på jeres profiler, for dem der er logget ind :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Lige nu gemmes ens valg henover ens browser session, men hvis der er ønske om det kan vi godt gemme det på jeres profiler, for dem der er logget ind :)


Det vil være mest logisk synes jeg. Det er noget svært at følge flowet når der er sorteret på andet end dato/tid.





Kan vi iøvrigt få en "marker alle som læst" knap i oversigten over forumtråde vi følger med i?



Jeg savner også at linket i mailen sender mig til det indlæg der adviseres om og ikke bare til forsiden af tråden.

*edit*

Jeg kunne ikke lave et nyt indlæg i denne tråd. Den kom med et pop-up vindue som fortalte at jeg stadig havde det nyeste indlæg i tråden og jeg kunne evt. bare redigere mit seneste indlæg (som jeg så gør nu). Men man kunne kun klikke ok og ikke tilføje det nye indlæg hvis det var det man ville.

En anden ting er, nu har jeg markeret mine favorit tags. Kan du ikke sætte på profilen at man gerne vil se dem som default i stedet for alle indlæg? (som med sorteringen)




Indlæg senest redigeret d. 18.03.2011 11:24 af Bruger #9814
t