Velkommen til Udvikleren.dk anno 2011

Tags:    udvikleren-info udvikleren.dk

Velkommen til den nye version af Udvikleren.dk. Som tidligere beskrevet i beta tråden er der virkelig sket en hel masse, så jeg vil ikke gå alt for meget i dybden med det lige nu. Som I kan se er det dog en større omvæltning der er sket, og selvom sitet har været igennem en periode med betatestning er der sikkert stadig lidt fejl rundt omkring. Skriv gerne om dem i denne tråd, så skal jeg nok kigge på det hele så hurtigt som muligt.

Derudover vil jeg blot sige rigtig god fornøjelse med den nye version af sitet. Jeg håber I bliver glade for det :)

Mvh.

Kasper (TSW)



>Hvad med en notifikation til trådstartere om at de skal huske at stemme? Fx kan vi se i dato i php tråden at trådstarter har set og godkendt Kaspers svar, men ikke har stemt Kasper op for det.

Jeg havde tænkt på noget lignende og jeg synes din ide med en gul kasse er glimrende, så sådan en er der kommet på nu :)

Simon, jeg skal nok se hvad jeg kan gøre, men at dømme ud fra dit screenshot kan du vist stadig godt _bruge_ sitet hehe :)

Michael, som der også er blevet talt om tidligere, så får vi nok brug for nogle moderator tools på et tidspunkt, især i forhold til tags. Det er dog en lidt større opgave, som jeg lige skal finde den fornødne tid til :)

MB, jeg har gjort så man kan se hvornår en udvikler sidst har været online på profil siden, og som beskrevet i en anden tråd, kan man nu også subscribe/unsubscribe til en tråd uden at skrive i den :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Hvad med en notifikation til trådstartere om at de skal huske at stemme? Fx kan vi se i dato i php tråden at trådstarter har set og godkendt Kaspers svar, men ikke har stemt Kasper op for det.

Om det så er en gul kasse i toppen af tråden der siger: "Der er kommet svar i denne tråd, glem ikke at stemme svar op der har hjulpet dig. *læs mere om karma her*" eller om det er en remindermail man får eller tilsvarende, der ved jeg ikke hvad er smartest.


Det lyder som en rigtig god ide, der er/har tidligere været, rigtig mange tråde hvor der med det gamle point system ikke blev givet point for en co-admin var inde og sætte dette.

Dog hjælper det stadig ikke på alle de brugere der opretter et spørgsmål og derefter aldrig logger ind, men man skal jo starte ét sted :)



Jeg tror du har glemt at konvertere nye linier i kommentarer til artikler til <br> tags.
http://www.udvikleren.dk/artikler/indsendte/625/java-programmering-11.-del/ se mine kommentarer.



t